Часто задавані питання

Часто задавані питання

ЧОМУ ПИВО ПРОДАЄТЬСЯ НА ВАГУ?

В умовах магазину визначити точну вагу продукту легше, ніж визначити точний об’єм рідини. Таким чином, ймовірність "недоливу" виключається, і ми можемо гарантувати, що Ви будете платити рівно за ту кількість напою, яку набрано в тару.

ЧИ ВРАХОВУЄТЬСЯ ВАГА ПЛЯШКИ ПРИ ЗВАЖУВАННІ ПИВА, ВПЛИВАЄ ЦЕ НА ВАРТІСТЬ ПОКУПКИ?

Тара в «МОРЕ ПИВА» та HOP HEY має фіксовану ціну. У загальній вартості покупки вага тари не враховується. Після того як пиво налили в пляшку і закрили кришкою, його ставлять на ваги. Ваги друкують стікер (термоетикетка), де вказано вагу пива + пляшки + кришки. Потім продавець сканує стікер. На цьому етапі програма віднімає вагу тари (причому без участі продавця, автоматично).

Яким чином це відбувається: в програму вже внесена вага пляшок, і вона віднімає їх від загальної ваги, яка вказана на стікері. Як програма розуміє, вагу якої пляшки (0,5 л. або 2 л.) потрібно відняти? Якщо загальна вага тари + пива коливається, наприклад, в діапазоні від 0,9 кг до 1,1 кг програма віднімає вагу літрової пляшки з кришкою. Якщо від 1,9 кг до 2,1 кг - віднімає вагу дволітрової. Ви можете порівняти чек і термоетикетку. Вага, зазначена на стікері, буде більшою, ніж вага пива в чеку.

ЧОМУ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАМОВЛЕННЯ І ДОСТАВКИ ОПЕРАТОР НЕ МОЖЕ НАЗВАТИ ТОЧНУ ВАРТІСТЬ ПОКУПКИ?

Оскільки напої і закуски в мережі продаються на вагу, назвати точну суму покупки можна тільки після зважування. У момент замовлення оператор може озвучити приблизну вартість.

Про точну суму до оплати при замовленні доставки клієнт буде повідомлений за допомогою СМС.

Про точну вартість попереднього замовлення клієнту перед оплатою повідомляє продавець.

ЧОМУ ВИ НЕ НАЛИВАЄТЕ ПИВО У ТАРУ КЛІЄНТА?

Вживана тара може містити залишки небажаних речовин, або хвороботворні бактерії. А оскільки пляшки контактують з обладнанням, це - потенційна загроза для клієнтів, якої ми не маємо права допустити.

ЧОМУ ПИВО І ЗАКУСКИ ПРОДАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ З СОБОЮ ТА ЇХ НЕ МОЖНА ВЖИВАТИ В МАГАЗИНІ?

«МОРЕ ПИВА» та HOP HEY не є рестораном або кафе, а формат магазину передбачає тільки продаж товарів і не передбачає їх вживання в торговому залі. Площа більшості магазинів навіть не дозволяє організувати для цього окрему зону.

Ми поважаємо всіх своїх клієнтів і розуміємо, що вони приходять до нас у різному настрої, комусь хочеться веселощів, а комусь спокійно розслабитися. Щоб не створювати конфлікту інтересів, ми тільки продаємо напої і закуски, а де і в якій компанії їх вжити за межами магазину, клієнт може вирішувати сам.

ЧОМУ НА ЦІННИКУ ВКАЗАНА ЦІНА ЗА 50 ГРАМ, ЯКЩО ТОВАР (ЗАКУСКА) ПРОДАЄТЬСЯ ПОШТУЧНО?

Якщо товар продається поштучно, але вартість одиниці (штуки) залежить від її ваги, на ціннику вказується ціна за 50 грам. Тобто використовується той же формат, що і для іншої вагової продукції. Такий товар не ділиться на частини (не розрізається) для продажу.

ЧОМУ МАГАЗИН ЗАЧИНЯЄТЬСЯ НА ЧАС ПРИЙОМУ ТОВАРІВ?

Згідно зі стандартами, на час прийому товарів продавець зобов'язаний припинити обслуговування, зачинити магазин для клієнтів і повідомити про технічну перерву за допомогою спеціальної таблички.

У багатьох магазинах прийом товару здійснюється через торговий зал. Ми намагаємось виключити ситуації, в яких клієнт може отримати травму (наприклад, при падінні важкої кеги).

Продавець зобов'язаний контролювати процес вивантаження товару і не може приділити належну увагу клієнту. Все, що в даній ситуації може зробити персонал - це провести прийом товару максимально швидко. Згідно зі стандартами тех. перерва в даному випадку не повинна тривати більше 30 хвилин.

ЧОМУ МЕНІ НЕ ПРОДАЮТЬ АЛКОГОЛЬ БЕЗ ПРЕД'ЯВЛЕННЯ ПАСПОРТА?

В Україні заборонено продаж алкоголю особам до 18 років. Продавець зобов'язаний переконатися, що на момент здійснення покупки клієнт досяг повноліття. Зовнішні ознаки не є достовірним підтвердженням віку, оскільки залежать від багатьох факторів і часто можуть сприйматися суб'єктивно. Тому, якщо виникають сумніви, продавець має право попросити у клієнта пред'явити паспорт (офіційний документ, що підтверджує особу, де міститься інформація про вік). Копія паспорта в даному випадку не є достатньою підставою для продажу. Просимо Вас з розумінням ставитися до співробітників магазинів, бо на них лежить велика відповідальність.

ЧИ МОЖНА КУПИТИ КЕГУ НАПОЮ?

«МОРЕ ПИВА» та HOP HEY не займається оптовою торгівлею і не продає напої в кегах. Ми можемо продати Вам будь-яку доступну в магазині кількість напою, попередньо розливши його в передбачену для цього ПЕТ-тару.

ЧИ МОЖНА ВЗЯТИ НАПРОКАТ ПИВНЕ ОБЛАДНАННЯ?

«МОРЕ ПИВА» та HOP HEY не надає послуг оренди пивного обладнання.

ЯК ВЧИНИТИ, ЯКЩО Я ХОЧУ ПОДІЛИТИСЯ З «МОРЕ ПИВА» ВАЖЛИВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ, ВИРАЗИТИ ПОДЯКУ, ВИСЛОВИТИ ЗАУВАЖЕННЯ АБО ПОБАЖАННЯ?

Думка клієнта і його побажання завжди були та залишаються об'єктом нашої пильної уваги. Ми збираємо їх з усіх джерел, які можемо відстежити. Але якщо ви хочете бути впевнені в тому, що ми Вас почуємо, контактуйте з нами за телефоном 0 800 30 20 50 або напишіть повідомлення в офіційну групу МОРЕ ПИВА на Facebook.

ЯК ВЧИНИТИ, КОЛИ Я ХОЧУ ЗРОБИТИ «МОРЕ ПИВА» КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ?

Якщо Ви представник бізнесу і вважаєте, що могли б на взаємовигідних умовах співпрацювати з «МОРЕ ПИВА» та HOP HEY, відправляйте свою комерційну пропозицію за адресою info@hophey.ua

Ми знайомимося з усіма повідомленнями, які надходять на цю електронну скриньку, АЛЕ залишаємо за собою право давати відповідь тільки в тому випадку, якщо пропозиція актуальна або цікавить нас в якійсь осяжній перспективі. Ми вміємо писати гарні та зворушливі відмови, але навіщо нам і Вам це потрібно?

ЯК У РАЗІ ПОТРЕБИ ЗДІЙСНИТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Якщо якість придбаної продукції (напій / закуска) викликала у клієнта питання, він має право здійснити повернення або обмін товару. Для цього необхідно в день здійснення покупки або на наступний день після здійснення покупки з чеком і товаром прийти в магазин, у якому було придбано товар (інформація про те, в якому магазині було зібране замовлення, присутня в чеку), і звернутися до продавця.
Звертаємо увагу на те, що для повернення товару при собі необхідно мати не менше половини від придбаного об’єму напою або закуски. Якщо оплата проводилася готівкою, продавець повертає гроші відразу. Якщо товар був оплачений банківською картою, гроші повертаються на карту (термін до 7 робочих днів). Вартість послуги Доставка і транспортні витрати клієнта в разі повернення товару не компенсуються.
У разі якщо клієнт з якихось причин не може зробити повернення в той день, коли зробив покупку, або в магазин, де зробив покупку, йому необхідно повідомити про це на гарячу лінію 0 800 30 20 50 (безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів України ).
Товари непродовольчої групи підлягають обміну та поверненню згідно з умовами, викладеними в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Процедура повернення товару в магазинах «МОРЕ ПИВА» та HOP HEY організована відповідно до вимог частини 8 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та пунктами 27,28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.1996 №854.